вторник, 24 ноември 2015 г.

Бисквитена торта

                      




Аз лично никога не съм харесвала бисквитените торти. Още от детската градина когато лелята ни караше да си изядем всичко, което разбира се включваше бисквитена торта за десерт с розов крем. Мисля, че този вариант на Бисквитена торта допадна на всеки, който я е опитвал и стана моя много любима. Приготвя се бързо и свършва още по-бързо.. :)


Необходими продукти:


  • - 1,5л прясно мляко
  • - 300гр. захар
  • - 125гр. краве масло
  • - 3 яйца
  • - 2 ванилии
  • - 50гр. какао
  • - 120гр. брашно
  • - 600-700гр. какаови бисквити/аз използвам 2 пакета бисквити Детска закуска/
  • - 1 шоколад
  • - какао за поръсване

Рецепта:


1. Първо разбиваме трите яйчица заедно с брашното и 200мл от прясното мляко.
2. Останалото мляко загряваме заедно със захарта и ванилиите на котлона. На тънка струйка се налива към яйчената смес, докато температурите се изравнят.
3. Връщаме обратно цялата смес на огъня и готвим на слаб огън, докато се получи много гъст крем. Оттегляме от котлона и прибавяме маслото.
4. Готовият крем се разделя на две равни части, като към едната прибавяме какаото и хубаво разбъркваме, за да стане сместа хомогенна.
5. Започваме подреждането на тортата - в подходяща форма/ аз използвам форма със свалящ се ринг - 26см/ се подрежда един пласт от бисквитите. Покриваме ги с кафяв крем, отново ред бисквити, бяла крем, бисквити и така докато свършат и двата крема.
6. Формата се покрива с фолио и се оставя в хладилник за най-малко 4ч/ аз предпочитам да оставя тортата цяла нощ, за да стегне добре/.
7. Завършваме това сладко изкушение като поръсваме с какао, настърган шоколад и каквото фантазията ни роди.
8. И разбира се любимият ми момент - консумираме с любими хора!






Няма коментари:

Публикуване на коментар